298

Morgon på er allihopa. Yes, nu vaknar jag, eftersom jag är ledig idag! Eller ja, jag har vaknat för andra gången. Första gången jag vaknade var klockan nio, då jag blev väckt av mamma som påminde mig om att jag skulle till sjukhuset. Då fick jag attans bråttom till bussen kan jag ju säga!

Väl på sjukhuset blev jag grovt misshandlad. De stack mig med nålar och gav mig hemska mediciner som fick mig att skaka och få hjärtklappning.

Så när jag kom hem var jag tvungen att ligga och läsa ett tag för att hjärtat skulle sluta rusa och jag skulle kunna somna. Men nu är jag uppe igen och ska äta frukost! Ciao!

Kommentarer
Postat av: amelia

hejsan :) hur mår du?



jättefin blogg!

2009-10-05 @ 15:03:20
URL: http://ameliafeelsgood.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0