299

Nu har jag lyckats hinna med mitt utvecklingssamtal också! Gick faktiskt riktigt bra, om jag får säga det själv. Nu sitter jag hemma och vi ska precis börja äta middag och se på L: The last name. Kommer att bli så himla awesome!

Har fått uppgifterna för att tenta bort svenska B nu också. Och jag kan säga så här; jag gör galet mycket mer än er som läser kursen. För ni måste inte läsa tre romaner mellan 1400 och 1900. Och två samtidsromaner. Men det ska minsann jag. Hmpf.

Now foodz!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin!:)

fin blogg=D

2009-10-05 @ 19:11:47
URL: http://elinpehrsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Du kommer imorgon. Bra, då bestämmer vi det. Tack.

2009-10-05 @ 20:38:45

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0