300

Jävlar vilken lång film! Helt galet. Men bra var den! Se den! Se hela serien!

- L: The first name
- L: The last name
- L: Change the world

Helt otroligt bra filmer, promise! (God middag var det också...)

Nu har jag äntligen fyllt min Mp3, första gången sedan typ mars. Har blivit så sjukt less, men så går det när man inte har någon sladd till den! Så nu finns artister som Lady Gaga, Daft Punk, Dia Psalma och Veronica Maggio. Asbra.

Oscar har bjudit in Björn på att spela spel, så jag har absolut inget att göra eller någon att prata med. Ska väl inte bli så sent ändå eftersom jag har skola imorgon. Tror att jag sätter mig och spelar Harry Potter igen!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0