306

Msn börjar blinka.

Ez - my god I can't stop säger:

 

WOOHOHOHOHH, BABY WONT YOU READY YOUR PRETTY LITTLE LIIIPSSS

 

O.o

 

Jag är rastlös, vem är vårvånad?

 

JAaaag

 

FÖRVÅNAD sa jag!

 

Unge

 

Hursomhellst, Finns agility for tangentbord?

 

Och händer

 

Ligg! SITT

 

Eh, vad heter mina händer?

 

Hugo

Är höger

 

Hej hej Hugo

 

SITT

 

Och sluta göra obscena gester

 

Vvvv....

 

Victor

 

Perfekt

 

VICTOOOR, släpp mitt håår

 

Victor, hgo, Sluta slåss

 

HUgo! Kan du inte stava ditt eget namn?

 

Dumma hand

 

Save me from this madness!

 

Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adina säger:

 

Hej på dig med älskling


Kommentarer
Postat av: Adam

W

T

F

!

?

2009-10-06 @ 21:02:36
Postat av: musse

Du måste nog få henne att börja springa några kilometer om dan tror jag xD

2009-10-07 @ 09:19:59

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0