307

SOVA! För i helvete! Satt och flummade mig igenom ett långt videosamtal med Ez, och tänkte sen att nej, nu måste jag sova. Men nejdå, då är det dags att göra pastasallad?!

Jag menar, vad fan?!

Så nu har jag gjort den helvetes pastasalladen, har ett galet sug efter ost och ont i ryggen. Jag är bitter som fan. Ynkligt att behöva göra sallad klockan elva på kvällen, tycker jag! Och inte fick jag se på L: Change the world heller. Rent patetiskt, skulle jag vilja påstå.

Tänkte bara skriva en liten grej om det här med att sola solarium också. Jag gör inte det. Har aldrig gjort. Om sommaren smörjer jag in mig med fet solskyddsfaktor för att vara blek. Jag passar i det, jag gillar det. Men att sola solarium så att man i princip blir bajsbrun?! Himmel och pannkaka. Ser så jäkla fläckigt ut. Och billigt, på något sätt. Men jag antar att det är upp till var och en att bestämma.

Buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0