312

AMAGAD! Fattar ni hur långt jag har gått idag? It's fucking insane! Först på skolan, upp och ner för trappor. Sen på stan med Oscar och fika på Station. Jättemysigt faktiskt.

Sedan hem till mamma (där jag av någon anledning mådde jättekasst efter middagen, jag skulle tro att det var på grund av kycklingen. Syskonen mådde inte heller så bra. Låg och hulkade i en timme. Mår väl ganska okej nu, men jag skulle inte satsa några pengar på att jag får behålla eventuell mat jag äter.), och sen åka bil till en random för att skriva ut ett födelsedagskort jag gjort till en kompis.

Och nu kommer det roliga.
När vi skrivit ut det, lagt i frankerat kuvert, gått till Statoil nära oss (typ en halvtimmes promenad) upptäcker vi att brevet inte ligger i väskan. Söker igenom väskan. Inget där.
Så det är bara att gå tillbaka och leta. En halvtimmes promenad till.
Hittar inget. Men skriver ut ytterligare ett kort! Går till Statiol igen (ytterligare en halvtimme, samma jävla väg!) för att kolla om brevet ändå inte ligger där någonstans.

Men nej.

Upp i lägenheten, hitta kuvert och frimärken, sen ner på Statoilfan IGEN för att posta brevet. Hoppas personen som får det blir glad, annars blir jag åt helvete förbannad kan jag ju säga.

Jag tröstar mig med Cheez Crunchers och choklad, men nu tror jag att det är dags att sova.

Buona sera.

PS Ez: Jag älskar dig, men jag vill inte kräkas på dig. Eller i din mun. Puss.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0