318

Ärligt talat. Idol suger. Jag hatar Idol. Vad i helvete är grejen?! Små muppar som står och kråmar sig framför kameran, och sen ytterligare några muppar som sitter framför TV'n och kissar på sig i ren hysteri.
Och så juryn? Jag tycker att det är en provokationsgrej i stil med Anna Anka.

"Kolla på oss, vi går över gränserna för vad som är okej!"

Nej, säger jag! Nej! Jag tittar inte på Idol! Och så denna Katrin, som försöker sko sig på ett värdelöst program för att få ett lika värdelöst rykte. Var ligger intelligensen i det?

Spela Munchkin med Ez. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vill du synas på min blogg? :) kom in och anmäl dig!

2009-10-09 @ 00:00:26
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0