327

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har haft för mycket omkring mig. Läs noggrannt nu, jag har faktiskt gjort något ikväll!
När vi kom till Umeå så blev det för mig att åka till Ez medan Oscar åkte hem. Och jag och Ez har ju liksom tappat vår inspiration på senaste tiden. Vi är alltså astråkiga. Men ikväll! Ikväll var kvällen då allt vände, förändringarnas och möjligheternas kväll!

Eller, vi kan ju hoppas på att det är det i alla fall.

Ezther har nämligen ett par rullskridskor. Alltså inte inlines, utan rullskridskor med fyra hjul på varje sko liksom. Så hon tog på sig den ena och tyckte att det såg fint ut. Vilket naturligtvis leder till att jag tar på med den andra.

Sedan vet jag inte riktigt vad som hände, men nästa sak som hände var att vi susade, i sann självmordsanda, nerför backen från Ez lägenhet ner mot älven!!! Hamagad!

Men vi dog ju inte, som tur var. Men det var en himla spännande upplevelse. Nästan ännu mer spännande än när vi skulle åka i rampen...

Buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0