347

Från början skaffade jag den här bloggen för att skriva om mina så kallade "happy-moments". Jag har haft ett sådant moment nu. Det är sällan nuförtiden man är mitt i ett ögonblick och tänker "Ja, det här är det".

Men det var det!

Men människor som jag bryr mig, i en bil, på väg hem i natten, Red Hot Chili Peppers "Snow".
Awesomeness.

Förutom det blev jag kidnappad i morse. Tänkte åka till skolan, men icket, det var inte mina vänners plan. Istället blev till till att packa badkläder och sen ROADTRIP TILL ÖRNSKÖLDSVIK!!! Kanske inte låter så coolt, men det var till Paradisbadet! Så jävla nice! Vi var där sjukt länge, och jag och Ez betedde som som vanligt (Knatte, Fnatte och Tjatte-syndromet) och blandade ihop våra meningar. Helt sjukt kul, och jag antar att min kropp är helt slut, men jag känner det inte.

Nu ska jag bara njuta av Oscars sällskap, eftersmaken av mitt happy-moment och kvällen i sig. Nu fick jag gitarrmusik också. Just nu känns livet underbart.

Buona sera.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0