361

Jag har sovmorgon imorgon! Awesomeness! Bara till 09.50, men det är ändå en sovmorgon! Har ni märkt att så fort man har sovmorgon tänker man att man kan ställa uppe lite extra? Men då är man ju lika förbannat trött på morgonen som man hade varit annars!

Därför har jag tänkt gå och lägga mig nu. Precis vanlig tid. Jag har ju dessutom sovit fyra timmar på dagen. Feber är fan inte kul, biverkning av influensavaccinet.

Frågor om hur det var att vaccinera sig? Fråga på, så svarar jag inom en kort framtid.

Buona sera!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, inte för att förstöra ditt happymoment nu, men det blir ingen sovmorgon. Vi ska få FNrollspelsiformation 08.20 i bio k :p

2009-10-20 @ 23:04:33

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0