369

Nej, det blev inget inlägg igår. Det var på tok för mycket saker som hände.
Först skulle vi julkpyntsshoppa, men då krockade vi med bilen. Jag antar att det på något sätt var vad som förstörde hela dagen.
Ringa bärgare, ringa försäkringsbolag, ta en buss in till centrum. Efter ett tag inser jag och Ez att vi mår illa, nån slags efterchock antar jag. Så vi gick hem och lade oss framför en film.

Sätter mig på en buss till en kompis som har födelsedagsfest. Tänker att jag inte kommer att stanna särskilt länge. Men icket. Fast blev man med gamla sköna vänner, som sedan sov över. Har två rollspelsnördar som sitter i mitt sovrum nu, och det känns galet skönt.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej jag har frågestund i min blogg, ta gärna en titt och ställ en fråga. Tack i för hand :)!<3

2009-10-24 @ 21:07:12
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0