370

Är kall och hungrig och trött. Då blir man lätt irriterad.

"Hej jag har frågestund i min blogg, ta gärna en titt och ställ en fråga. Tack i för hand :)!<3"

För det första, din imbecilla förbannade lilla fjortis, så skrev du det som kommentar till ett inlägg där det stod "jag har nyss krockat, är fortfarande i chocktillstånd". Whats up with that?
För det andra; jag känner inte dig, vet inte vem du är, vad är grejen med att göra ett hjärta? Och vet du, nej! Vad fan skulle jag vilja veta om dig?!

För det tredje och sista: Tack i för hand.

Tack i för hand.

Det var det som fick bägaren att rinna över.

TACK PÅ FÖRHAND DITT FÖRBANNADE JÄVLA ÄGG!

Tack för mig. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Erik

säger som på Facebook (gilla) hade samma lilla kommentar i min blogg... hon försöker ju få läsare till sin blogg... jaajaa de små liven

2009-10-25 @ 03:09:04
URL: http://erikspengar.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0