378

Vilken jävla morgon alltså. Oscar har haft feber och varit varm som en bakugn. Sen känner man sig som en idiot när man ringer sjukvårdsrådgivningen och de frågar hur hög feber han har.

Vi som inte har någon termometer.

Så jag fick springa ner på Maxi och akutshoppa alvedon, ipren, en termometer, juice och fryspizza. Tjoho.

Grejen är ju den att sjukvårdsrådgivningen trodde att han hade svininfluensan. Och det är ju jag vaccinerad mot. Så om han har det är det ju lugnt för mig, då blir ju inte jag sjuk. Men det är ju dåligt för honom.
Men om han inte har svininfluensan är det ju kul för honom, fast det innebär ju att jag också blir sjuk.
Suck.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Denisé

fin blogg :)!

2009-10-28 @ 17:07:09
URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0