382

Det är sjukt lätt att fastna framför vissa program. Just nu håller jag och Oscar på att se oss igenom säsong fyra av Hells Kitchen, fast vi ville ha en matpaus.

Jag ska alltså vara Navi imorgon. Kult, ikon (jag vet knappt vem det är men alla andra borde göra det), Zelda. Tänk "Hey, listen!" så kanske ni förstår.

Jag har just målat mina naglar inför imorgon. Egentligen ska ju Navi vara en lysande boll av ljus med två vingar, men jag kände inte riktigt för att klä in mig med glowsticks och julgransbelysning. Så jag kör på glitter istället!

Så nu har jag två lager pärlemolack på naglarna, och ytterst har jag ett lager med silverglitter. Väldigt fint tycker jag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: John

Men va? Jag tycker idéen med glowsticks var bäst. Julgransbelsyning och ett bilbatteri på ryggen hade ju funkat också!

2009-10-30 @ 08:43:33
URL: http://vildhjarta84.blogg.se/
Postat av: musse

AWSOME! <3

2009-10-30 @ 20:11:54
URL: http://www.insajd.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0