101

Usch. Nu är jag vaken. Vi har väl vaknat en si sådär femtio gånger. Om det inte var väckarklockans snooze så var det Lotta. Eller sms. Eller något annat. Vad vill världen oss när vi ska försöka sova?!
Anyhow, ska sjukanmäla mig idag igen. Kände att det inte var en så bra idé att gå till skolan igår, det blev bara värre. Tjoho. Så nu sitter jag framför datorn med en kopp te, och hoppas på att det ska lösa smärtan i halsen.

Det kommer att bli en stressig dag. Hur mycket jag än är sjuk, så har vi en sak vi måste göra ikväll. Vi ska sjunga medeltidssånger på någon randoms personalfest. Typ hela kvällen. Det blir spännande, jag med min hals. Egentligen kanske jag borde stanna hemma, bli frisk. Men jag sjunger hellre livet ur mig ikväll och tappar rösten i två veckor.
Fredag kväll, man kanske borde hitta på något intressantare ändå? Vad säger ni, några idéer?
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0