102

Läste en av mina favoritbloggar idag (Klicka in på metrobloggen.se/nastynurse som skrivs av Angiie och Cookie), och vad dyker upp om inte denna manick



Kan ni gissa vad det är? Ser ut som en lustig blandning mellan en kondom och en pessar, inte sant? Nja, det är nästan rätt. Det är nämligen skadeglädje i sin renaste form.
Du för alltså -som kvinna- upp den i fittan, och går sedan omkring i väntan på att bli våldtagen (Okej, det kanske lät elakt, men det är sant). När den stackars våldtäktsmannen väl lyckats få till det gör det plötsligt väldigt, väldigt ont. För den här lilla prylen är försedd med hullingar!
Hur underbart är inte det?

Ez pratade om att sätta in den, ragga upp någon på krogen och sedan låta dem lida, men det kanske inte skulle gå väl med lagen? Vad tror ni?

Om den här grejen får ett stort genombrott blir jag superglad, tänk er alla rädda våldtäktsmän som kommer finnas ut i världen! Ja, jag hör till den lilla skara som tycker att det borde vara dödstraff på våldtäkt, eller allra minst livstids fängelse, men jag kanske kan nöja mig med den här också. Jag får ofrivlliga bilder i huvudet, så nu tänker jag lämna det ämnet.
Kanske ska gå och klä på mig? Usch, vad jag är trött. Och inte känns halsen bra heller. Några tips som gör att jag skulle kunna sjunga hela kvällen?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Adam

Smärtsamt värre!

2009-09-10 @ 00:42:21

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0