103

Puh, nu har man lyckats duscha också. Börjar känna mig lite stressad, ska vara klar om en timme och sitter fortfarande här i handduk. Äsch, det löser sig!
Håret känns fantastiskt tack vare min inpackning (phc för färgat hår) och det känns som att mitt ansikte är gjort av mint. Ansiktstvätten jag köpte igår var helt klart ett bra val.

Jag funderar lite över kvällens look, och tror att det kommer att bli något i stil med en keltisk prästinna. I alla fall vad gäller sminkningen och håret, kläderna blir väldigt mycket gycklare hur som helst. Men sätta in lite flätor, lite band, kedjor och pärlor i håret. Det låter bra.
Sminkningen får nog bli de sotade ögonen (Tack Julia Skott!) och lite häftiga detaljer till. Ta en flytande kajal och måla lite linjer och mönster runt ögonen, tror det kan bli ganska häftigt!

Men nu tror jag attans i mig att jag ska börja få på mig lite kläder och börja packa saker. Vad händer för er andra ikväll, ska ni också sjunga medeltidssånger?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0