106

Godmorgon på världen, hur är det med er idag? vaknade med lite ont i huvudet, men jag får ta en Ipren så att det ger med sig.

Idag ska vi väl försöka göra någon form av lunch, och sen åka till SkyCom för att se musikalen Penalty Killers. Kommer att bli jättekul, lyckades fixa till mig fem biljetter, så vi blir ett gäng som ska dit!

Men allt kan inte vara musikaler och sånt. Tvättid mellan 19-22, hur kul är inte det? Yay! Nej huvaligen. Åh, jag drömde att Oscar hade plockat ihop all tvätt som ligger utspridd, och sorterat den. Men det var som sagt bara en dröm. Då blev jag lite ledsen. Jag menar, att tvätta är ju i sig inte särskilt jobbigt, det är ju bara att hiva in i maskinen. Men det är allt runtikring; sortera, bära, vika, stryka, samla ihop... Nej usch.

Men man måste ibland göra sådana saker också.
Vad händer för dig idag?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag vaknade och hade en flickvän i sängen som klagade på att jag var för het. Visste inte att man kunde vara för het :/

2009-09-05 @ 12:22:14

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0