108

Okej, musikalen sög. Enough said.

Väl efter det insåg vi att det var tjugo minuter kvar tills tvättiden började, och vi skulle hinna handla också. Inte kul! Så nu hör jag Oscar komma hem från Maxi medan jag har burit ner den groteska mängden tvätt ner i tvättstugan. Puh. Jag vet inte om ni har varit med om det, men ibland så protesterar tvättmaskinen. Typ, för att man har lagt för mycket tvätt i den och luckan går inte riktigt att stänga. Det hände mig, men jag hittade lösningen: Våld!
Så nu har jag inte tänkt göra någonting alls, förrän tvätten ska ur maskinen igen. Det tar på krafterna att vara sjuk, aktiv och duktig.

Funderar över vad som ska göras ikväll. Jag är nästan för trött för att göra något, men det är lugnt. Jag tillhör inte skaran som känner sig tvungna att hitta på något för att det är lördag kväll, nejdå. Men vi får väl se, nu ska jag bara titta på TV och se på när Oscar lagar mat. Han är så fin den pojken.

Några förslag på vad jag kan göra ikväll? Som inte är så utmattande?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0