109

Åh himmel vad jag är trött. Och mätt! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, sitter mest och degar och kollar på TV. Vet inte ens vad jag kollar på, nåt random svenskt program, eller film kanske. Någon som vet vad det kan vara? Ser ut att handla om någon väldigt mentalt störd tjej...

Dagens middag: Tomatsoppa, fetaost och baguett.
And we do it like this
Keldas tomatsoppa för tjugolappen, krydda efter smak, gärna mycket oregano.
Skär upp baguetten, gärna i fina små skivor.
Skär upp fetaosten i små tärningar, men hela förpackningen behövs nog inte.

Ät! Nom nom. Jag tänker nog inte skriva upp mina specialsteg i hur man äter den här maträtten på bästa sätt, det får ni lösa själva. För det är inte svårt att äta soppa, minsann.

Det verkar faktiskt vara en bra film, så jag tror att jag ska ägna mig åt den och kolla omkring på bloggarna jag följer. Vill ni ha ett tips, läs Angiies blogg!

Några tips på fler bloggar som ni gillar?
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0