111

Godmorgon världen! Jag tycker mig minnas att jag ställde en väckare på elva, men vaknade tjugo över utan påtryckningar. Vad i helsike hände med väckningen, tänker jag. Jag har säkert stängt av den i sömnen, som vanligt.

Idag blir det till att åka och hälsa på mamma, se lillasysters fotbollsmatch och sen hem för en myskväll.
Dagens frukost; Crunchy-müsli med mjölk och några bitar av baguetten som blev över igår. Mums mums. Ska krypa ihop här framför TV'n och ha det bra, men jag måste nog börja röra på mig mot mamma klockan ett, så att jag inte blir sen.

Just det! Jag och Oscar kommer att bråka hela kvällen om vilken film vi ska se på myskvällen, och jag kommer säkert att förlora för att jag inte har några egentliga förslag. Så ge mig förslag nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vill du ha fler besökare?

Bli medlem: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=marcus18

2009-09-06 @ 15:46:22
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0