113

Ojojoj, nu sitter jag hemma hos mamma och tänkte hinna blogga innan maten är klar. Lillebrors lag vann sin match med 10-2, lillasysters lag vann med 4-2. Hon är helt fenomenal som målvakt, alla trodde att sista målet skulle gå in, men icket!
Barnfotboll är väldigt speciellt, alla är så himla engagerade. Och man ser direkt att vissa tjejer i syyrans lag verkligen har det där extra... Men jag är ingen fotbollsmänniska, har aldrig varit. Nej, jag har faktiskt aldrig spelat fotboll. Har gått i gymnastik, karate och simmat en hel del i mina dagar, men inte fotboll. Jag tror att det beror på att lagsporter inte är min grej.

Nu blir det tacos, och sedan hem till Oscar igen för myskvällen, vilket påminner mig om en sak! Jag har inte fått några förslag på vilken film vi ska se! Kom igen nu, hit me with it!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0