115

Slut film och dags att gå och lägga sig. Filmen vi såg hette Adventureland. I liked it, men den var inte alls vad jag hade förväntat mig. När det står "Adventure, drama, comedy"... Ja, då ska man aldrig veta vad man kan förvänta sig. Det var väldigt mycket ungdom, knark, missförstånd... Allt sådant som hör våra unga år till. Men det är klart jag gillade den. Eller, jag ger den 6/10. Sen får ni väl själva fundera över om ni vill ge den en chans eller inte.

Dagens låt för er att lyssna på Nelly Furtado - Maneater.
Jag älskar att dansa, men får sällan tillfälle. Är man sjutton är det inte lätt att hitta någonstans att dansa på. Men den här låten får mig verkligen på humör! Åh, längtar till Urkult i sommar, världens bästa festival...

Vilket får mig att tänka på en sak; Jag och Ez ska ju ha festivalsommar i sommar. Åka runt med buss och besöka så många festivaler vi kan (och Christiania...), spelar ingen roll om vi har band eller inte. Men det kommer att bli party!

Kanske är för tidigt att tänka på det, men vilka festivaler ska ni åka på i sommar? Har ni några tips?
Ciao och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angiie

Men urkult är ju UNDERBART =) Annars får du väl ta en trip ner till sthlm :p

2009-09-06 @ 22:29:03
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0