117

Egentligen har jag håltimme. Eftersom jag inte har svenska. Men vad fasiken gör man egentligen på en håltimme? Absolut ingenting, så jag sitter här på svenskan i alla fall, och gör ingenting alls.

Varför jag inte har svenska? Har faktiskt varken svenska eller engelska, eftersom jag ska tenta bort de kurserna. Känns som att jag bara sitter av tid när jag är på de lektionerna. Så om fyra veckor ska jag skriva några prov, och sen är det överstökat!
Har aldrig haft problem med språk. Svenska och engelska, och italienskan nu i gymnasiet. Inga problem.

Carro är lat som attans, så ikväll ska jag stå med piskan över henne (via msn) så att hon kämpar på med bloggdesignen. Vill att den ska bli klar! Känns så himla opersonligt med blogg.se's mallar. Känner ni också att det borde bli av kan ni ju skriva en peppande kommentar åt henne!

Men en bra sak med den här lektionen är ju att Carro inte har något att göra, så vi kan sitta och snacka lägenhet! Awesomeness. Och så kan jag söka jobb, men det är fortfarande attans tomt på den fronten.
Jag har insett att jag är dålig på att skriva personligt brev, har ni några tips?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0