121

Nej minsann, nu får det bli dags att gå och lägga sig, ska ändå upp runt sju imorgon. Måste gå upp och prata med rektorn imorgon, har fortfarande inte fått någon prövande lärare till kurserna jag ska tenta av. Jag blir galen! De vill verkligen inte att jag ska klara av tentorna. De vill inte ens att jag ska försöka, för att det kräver så mycket resurser. Det svenska skolsystemet är bra, men det har sina svackor.
Jag menar, kom igen. Om jag känner att jag klarar en kurs, behöver inte läsa den, utan skippar den för att kunna fokusera på saker jag tycker är svårt (som matte och naturkunskap), varför kan de inte vara stöttande? Gud vet hur mycket jag har tjatat för att få göra de här tentorna...

Usch. Nej, men det löser sig. Jag är faktiskt rätt säker på mig själv i det här. Jag tror minsann att det ska gå vägen.

Sova!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0