123

Naturkunskap! Himmel se roligt!
Som sagt, inte riktigt mitt starka ämne, men vi håller mest på och packer ryggsäckar inför skogsexkursionen imorgon. Det kommer säkert bli roligt att hatta omkring i Gammlia halv nio på morgonen. Åh, vad jag är peppad. Åh, åh. Naturkunskap!
Nej.

Ikväll ska jag åka och hälsa på mamma, så blir hon nöjd och glad. Men hon kommer säkert att bli besviken ändå, eftersom jag inte är intresserad av att stanna särskilt länge. Slutar 15.30, sen åker jag dit. Har egentligen inte ens lust att stanna över middag, men vad gör man inte för familjen?
Lär bli en tidig kväll ikväll, höll på att dö i morse.

Nej, fokusera på fanerogamer. (Yey...)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0