126

Okej, då slutar man om tio minuter... Kan inte tiden gå fortare? Jag vill att det ska vara fredag idag. Det känns som det, eftersom jag är så himla trött. Men nejdå, veckan har fortfarande bara hunnit fram till tisdag. Usch. Nej, jag gillar inte alls det här.

När jag slutat ska jag nog röra mig ner mot stan, träffa Oscar, kanske köpa mig en cheeseburgare. För att vara helt ärlig; jag älskar McDonalds små cheeseburgare. Fast med endast ost. Såå mumsigt!

Kan ju vara en skada också. Jobbade där en hel sommar och fick personalmat. Visserligen blev jag riktigt less på maten efter ett tag, men jag vande mig samtidigt vid att äta den maten. It's addictive...

Ska försöka blogga hemma hos mamma också, annars får det bli en uppdatering senare ikväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: linnea

Fin blogg du har tjejen! :) <3

Gå gärna in på mi blogg, oxh ställ en liten fråga i frågestunden. :)

2009-09-08 @ 19:46:28
URL: http://linneassidor.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0