127

Hemma igen! Tänkte att jag skulle skriva en rad eller två innan jag sätter mig och myser med Oscar framför TV'n. Hur har ni det ikväll? Jag vill gärna veta. Det är så roligt att få en inblick i folks liv. Är du ledsen? Glad, över vad? Snälla berätta för mig.

Var som sagt och hälsade på min mamma ikväll, åt bacon och makaroner. Det var galet gott! Jag äter nästan aldrig bacon, eftersom Oscar inte tycker om det. Kan ni fatta det? Inte tycka om bacon? Knasigt.

Jag måste säga att jag aldrig lyssnat riktigt på Michael Jackson, eftersom han ligger lite före min tid. Men han har gjort en hel del bra musik. Låten jag tycker att ni borde lyssna på är Michael Jackson - They don't care about us.

Grymt bra låt, älskar rytmen, att den är så tydlig och hård.

Och till en grymt rolig nyhet! Umeå är nästa Kulturhuvudstad! Grattis till oss!

Nej, nu ska det bli TV-mys med Oscar. Lovar er ett till inlägg innan jag går och lägger mig! Men berätta förmig, hur har ni det? Så har jag något att läsa innan jag går och lägger mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0