136

Dags för dagens sista blogginlägg nu, tror jag. Efter att jag tragglade med matten satt jag och Oscar och myste ett tag, sen var det promenad. Myspys. Och vit choklad! Åh, så jag älskar vit choklad. Men jag tror att jag har överkonsumerat det en smula, det känns inte lika gott som det har gjort en gång i tidens.

Låten för idag får bli en nostalgitripp! N*Sync - Bye bye bye.
Är det inte sann nostalgi, så säg? Jag lyssnade minsann på N*Sync när jag var liten! Och Spice Girls! Och Markoolio! Aqua, All Saints och naturligtvis Britney Spears! (Dock inte Backstreet Boys... Hm).
Åh, det ljuva nittiotalet.

Nej, nu får det bli att läsa klart Romeo och Juliet (Åh, så roligt), och sedan sova bums. Funderar på att skippa första lektionen imorgon, då den ligger så jobbigt till och vi ändå bara ska se film. Hm, tål att tänkas på.
Well, well, godnatt på alla vackra människor!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tycker du att min blogg är bra och rolig?

Rösta på mig! BIDRAG NR 6



http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/veckans-bloggtavling-final.html



Gå in på länken ovan och rösta på min blogg om du tycker att jag äör en värdig vinnare!

2009-09-09 @ 23:11:53
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0