141

Nu är jag mätt och glad! Och ganska trött för den delen. Åh, skräpmat... Fast jag försöker ändå att inte ha det galet onyttigt, dricker t.ex. Ramlösa istället för läsk. Bjuder på några bilder från vårt restaurangbesök!



Vår mat, nom nom.



Say hi to me! I'm posing with the french fries...

Ikväll ska jag skriva klart den där förbannade samtalsanalysen, samt skriva tio sätt som man kan minska sin bensinkonsumtion på. Usch. Fast jag har sovmorgon till 10.40, känns jävligt nice!

Så, hjälp mig. Hur tusan kan man minska sin bensinkonsumtion?

Kommentarer
Postat av: Glim

1. Cykla.

2. Åka kollektivt.

3. Samåka.

4. Köra miljömedvetet (dvs växla till trean direkt från ettan (bland annat)).

5. Om man köper en ny bil - Köp en etanolbil eller en bil som går på annat mer miljövänligt (biogas?).



Skräpmat är gott ibland. ^^

2009-09-10 @ 22:35:17
URL: http://walivaara.blogspot.com
Postat av: Anonym

att man kan se så sexig ut när man äter pommes... haha.

2009-09-26 @ 16:00:03

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0