142

Nu när jag har byggt på bilden om att jag är en anständig tjej som är snäll och trevlig tänkte jag förstöra det lite. Eller, det är klart jag är snäll, kom igen? Men jag har tankar som alla andra, åsikter som alla. Och allt kanske inte är PK. Men allt måste inte vara PK, tänk så tråkigt allt skulle vara då?
Min favoritkaraktär i litteratur är ju trots allt Lord Hery Wotton ur The picture of Dorian Gray.

Så:
Jag klarar inte av fula eller utvecklingsstörda människor alls. Jag tror att det var bland de första sakerna jag sa till Carro, och hon blev alldeles förskräckt. Men det är sant!
För det första, utvecklingsstörda. Jag vet inte, usch. För det första tycker jag inte att de ska få ha barn, för stackars barn! Vem vill föra vidare det? Vem har den grymheten? Jag känner mig bara obehaglig till mods i närheten av utvecklingsstörda. Klart jag tycker att det är synd att folk är så. Men jag vill inte ha dem i min direkta närhet. Jag vill inte ensha dem i min indirekta närhet!

Och så har vi de fula. Jag vill kunna umgås med mina vänner och tycka att de är vackra. För jag menar, kom igen. Utseende är en diskussion som alltid kommer upp.
Jag älskar vackra människor! Och avskyr fula. De har samma rätt att existera som jag, men ta bort dem från mig! Samma sak där, jag vill inte ha dem i min närhet. De gör mig obehaglig till mods. Var tittar man? Tittar man?

Nej, men nu har jag stannat uppe länge igen. Tänkte ge er en låt att lyssna på, men framförallt är den videon som är häftig. Panic! At the disco - But it's better if you do.
Se till att ni är över 18, annars får ni inte se den!

Nu ska jag sova, skola imorgon. Men sen är det helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså betyder det att du inte tycker att jag är ful!!!!... eller?

2009-09-11 @ 06:37:41

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0