145

En lektion kvar, men jag ska hitta rätt på mina svenska och engelskalärare och prata tenta istället.

Btw, det är ju många som ifrågasätter vilket kön folk har nuförtiden. Nummer ett var ju den afrikanska tjejen som vann i en löpartävling. Och sen är det Lady Gaga.
Och det står överallt i alla tidningar att man är osäker på vilket kön de har. Och på idrotterskan var "resultatet osäkert".
Och jag tänker, vadå osäkert? Hur svårt kan det vara att kolla om människan i fråga har kuk eller fitta?

Men nejdå, tydligen så är det jättevanligt att man har både och. Det var något helt nytt för mig.

Ska ikväll undersöka möjligheten att videoblogga, det vore väl roligt? Så kan jag häva ur mig otrevligheter på video istället för i text.

Men vad säger ni, Lady Gaga, kvinna eller man?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fråga gärna något i frågestunden här http://becu.blogg.se/2009/september/fragestund.html kram :)

2009-09-11 @ 19:55:51
URL: http://becu.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0