148

Gah!
Min dator håller på att dö och jag måste hinna skriva ett inlägg innan den lägger av helt! Okej, laddaren ligger bara tio meter bort, men jag orkar inte röra mig dit bort!
Nu är det i alla fall sova som gäller för mig, är så galet trött! Känner mig himla patetisk en fredagkväll, men jag lovar att bättra mig imorgon.

Tänkte också lägga in en bild i det här inlägget, men det blir svårt. Framförallt för att min kära fotograf (Oscar) sitter och spelar något attans nördspel. Jag hatar nördar! De håller honom uppe om natten med sina små beroendeframkallande spel, när han egentligen borde ligga och sova med mig!

Fast vi har haft en väldigt mysig kväll ändå. Wanted var awesome. Nästan ännu bättre när man har sett den en gång förut och kan hänga med på fler saker som man inte riktigt hade förstått annars.
Men som sagt, sova för min del.
Förresten, kan nån tala om för mig om Ormen i paradiset kommer upp inom en snar framtid? Börjar attans i mig sakna dem nu. Så om ni har hört något om dem, berätta det för mig!
Buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0