149

Godmorgon! Lite sen kanske, men det är okej! Var så himla skönt att sova ut idag, och jag skulle säkert ha sovit ännu längre om morsan inte ringt och väckt mig. Har också tagit en lång och härlig dusch. Inpackning, bodyscrub, ansiktspeeling, hela grejen. Åh så skönt!
Känner mig riktigt fräsch och varm i hela kroppen. Ska väl snart börja välja ut kläder att ha ikväll också, det kan ta sin lilla tid, eller hur? Ska i alla fall försölalägga upp en bild på hur jag ser ut innan vi går i alla fall!

Läser aftonbladet, som vanligt på morgonen. Höstens hårtrend är tydligen en soft och avslappnad frisyr, istället för en perfekt, superstylad och stenhård frisyr. Vilken känns attans nice för mig med mitt långa, röda, lockiga hår. Mer avslappnat är så blir det inte.

Jaja, men nu är det kläder som gäller, ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0