150

Har fortfarande inte lyckats komma på vad jag ska ha på mig... Fastnade med att läsa en massa bloggar och kolla communties och sånt istället!
Men nu ska vi laga mat så att vi klarar oss ikväll! Blir den berömda tomatsoppan med grekisk baguette och fetaost (Yes Carro, i know you wants it). Nom nom!

Känns som att vi har lite bråttom, ska egentligen vara på Ålidhem om typ fyrtiofem minuter. Men jag tvivlar starkt på att vi hinner laga mat, äta, klä på oss och ha tid för att jag ska sminka mig. Men vad tusan, fint folk kommer alltid sent!
Sant eller falskt?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har feber, och tbh, så skulle tomatsoppa, fetaost och baugetter sitta JÄVLIGT FINT.

2009-09-12 @ 21:09:06

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0