154

Ligger och vältrar mig i sommarnostalgi i form av musik, närmare bestämt Little Marbles. Inte hört dem? Jag är inte förvånad. Hitta dem här. Jag gillar speciellt "Melon" och "Rosa". Se så, lyssna på Little Marbles nu. Det är bra musik som luktar sommar och festival och mys.

Vilket påminner mig om en sak. Under Urkult, när det var öppen scen, var det en helt fantastisk tjej som sjöng. Jag kommer ihåg att en låt hette ungefär "We're two fuckt up butterflies". Men jag kommer för mitt liv inte ihåg vad hon heter. Någon som vet? Snälla berätta för mig, jag har letat som tusan men inte hittat henne.

Men seså, lyssna på Little Marbles nu.
Vilken musik gör er glad?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0