156

Notting Hill på TV, känns väldigt mysigt. Har inte sett den på flera år känns det som. Ska lägga mig inlindad i ett täcke framför TV'n och ha en myskväll bara med mig själv!

Tänkte bjuda på lite bilder, nu när det ändå finns några.



Jepp, så här klär jag mig en söndag när det inte spelar nån jävla roll hur jag ser ut. Förutom att jag är attans snygg! Byxorna köpta på festivalen Urkult, t-shirten från H&M.



Jag är så dekadent! Tar ut pengar på Maxi!



Och här har vi den berömda mackan. Jag är så galet mätt just nu, efter att (nästan!) ätit upp två såna där! Mackor är egentligen himla tråkigt, men desto mer man har på den desto roligare känns det!
Just det, det var en sak jag tänkte skriva apropå mackan. Det är som sagt italiensk salami på den, och varför då? Jo, för att jag avskyr "vanlig" salami. Den har ju i princip ingen smak, och den känns så jävla B. Det finns ingen som helst tanke med den, utom att den ska vara typ en starkare skinka.
Nej, tacka vet jag italiensk salami.

Nu får det bli täcket och Notting Hill!!
(Känns som att ni borde få en bild av täcket, då jag skriver om det så ofta!)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0