166

Och så har man varit på elevrådsmöte. Maken till långdraget har jag ju aldrig varit med om.

Det pratas ju mycket om att internetdejting är större än porr på internet idag. Jag tycker att det är attans roligt! Jag tänkte dra till med nåt roligt argument i stil med att "Det är ju roligt att folk hellre letar sex än tittar på det".
Men så är det ju inte!
Speciellt inte i Sverige! Kom igen, här är vi ju så blyga att det är löjligt! Alla kollar på porr, inte alla har sex (men jag gör både och, I'm awesome...). Jag funderar på hur i helsike dejtingen kan ha blivit större.

Är det för att folk är så jävla desperata att de reggar sig på alla platser där de möjligen kan hitta nån som tycker om dem?
Tragiskt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0