173

Då sitter man hemma hos mamma! Det känns inte som det bästa måste jag erkänna. Gnäll och bråk så fort jag kommer innanför dörren. Suck. Får nog bli en tidig kväll ikväll, så kommer morgondagen snabbare.
Just nu känns det himla skönt att få komma hem till Oscars lägenhet, trots att vi egentligen borde städa som tusan. Men det är så lugnt och tyst!

Hittade något som jag gärna vill ha, men inte har någon aning om när jag skulle använda den:



Är den inte underbar? Från Odium Clothing. Blir nästan sugen på att slänga ihop en klassisk maskeradfest med långklänningar och hela baletten, bara för att ha en anledning att köpa den.

Men nu ska vi tydligen skriva en föteckning över min medicinska historia. Lucky me.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0