174

Har inte kunnat blogga något förrän nu, då min dator har ockuperats av min söta sexåriga lillebror. Han har roat sig med att titta på Lilla Sjöjungfrun, minsann.

Själv känner jag mig rätt trött, men jag tror inte riktigt att det passar sig att sova än. Måste i alla fall vänta tills lillkillen somnat. Så jag hade tänkt lägga mig i sängen med en film helt enkelt. Rotade fram något som såg lovande ut; Aristocrats. Inte som i katter, utan som i aristokrater, för er måttligt begåvade.

Känns dock hemskt att behöva sova själv i natt. Och i en så liten säng! Jag brukade tycka att jag hade en stor säng. Inte nu längre. Suck.

Har fastnat med att kolla runt på Odium Clothing igen. Det var ett himlans bra tag sedan jag kollade runt på deras kläder, men jag hittade en jättemysig kappa!



Visst ser den mysig ut? Jag skulle kanske skippa platådojorna, men kappan är helt klart hur snygg som helst! Synd att jag aldrig har råd med sådan lyx. Och att jag om vintrarna hellre kör på lager-på-lager-metoden med hur mycket koftor och halsdukar som helst.
Jag ser ut som en liten köttbulle om vintern!

Men nu ska jag nog så igång filmen, ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0