182

Åh, nu är jag mätt och glad. Tacos är verkligen nom nom! Fast på senare tid har jag ju slutat häva i mig så mycket som jag brukade. Jag menar, man måste inte äta tills man inte kan stå upp längre, man kan bara äta tills man är mätt! Men det är svårt med goda maträtter. Eller med buffé! Då är det riktigt svårt. Så här såg det i alla fall ut på min tallrik:



Ost, köttfärs, paprika, tomat, gurka, ruccola, babyspenat och cremé fraiche med vitlök. Mums!

Men klockan börjar närma sig nio... Attans. Jag som bestämt mig för att börja gå och lägga mig i tid, alltså runt tio. Och Oscar tar det på största allvar! Om jag inte ger er något godnattinlägg så är det för att han helt sonika slänger ihop min dator och hotar med att koppla bort internet!

Omtänksamt, eller hur?

Fast jag har sovmorgon till halv tio imorgon, då kanske jag får vara vaken lite längre?
Så vad ska jag hitta på ikväll?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0