195

Okej, tänkte att jag skulle ge ett mer informativt inlägg nu när jag faktiskt har tillgång till en dator (Hemma hos Ez). Jag skulle alltså lämna tillbaka The Aristocrats eftersom den tydligen var försenad (på grund av min mamma!) och fick betala en förseningsavgift på 40 kr!
Efter att jag missade bussen och knappt hann ta på mig kläder.

Den här dagen börjar bra känner jag. Ska väl hinna sminka mig nu också, när jag har tillgång till smink.

Vet inte riktigt vad det är tänkt att vi ska hitta på, men något blir det i alla fall. Ez säger lyckligt "I has a plaaan" så jag antar att det är något spännande. Men det bådar aldrig gott när hon har en plan på det viset.

Vi får hoppas att jag inte dör på kuppen.
Men jag lovar att berätta allt (om jag överlever)!
Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0