206

Åh, jag blir galen. Jag hittar inte min trafiklärare så jag vet inte om det är okej att bara dra eftersom jag annars har håltimmen från helvetet. Attans. Såna här saker händer minsann inte Blondinbella.

Inte för att jag vet vad jag skulle göra om jag fick gå. Oscar tycker att vi ska åka ner på stan, eftersom han ändå måste gå till arbetsförmedlingen. Men jag + lite pengar + strosa runt på stan = inte en bra kombination. För VIPPS så kommer lite pengar att ha förvandlats till inga pengar alls.

Och det funkar inte att ge Oscar plånboken och säga åt honom att försvara den med sitt liv. För listig som jag är, och vek som han är, så kommer jag alltid med någon liten snyfthistoria om att jag verkligen behöver den nya ansiktskrämen, nya sandaler, vackra gummistövlar... Och han går på det! Gah, vad han är vek!

Fy tusan för människor som blir så mjuka av medkänsla.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0