207

Nej, vet ni vad. Jag skippade trafikantkunskapen. Det är inte värt det. Inte med tre timamrs hål. Aldrig någonsin. Men jag skickade ett mail till min lärare och sa förlåt. Så fin är jag.

Jag fick däremot ett enormt behov av att se Pelle Svanslös. Inte den tecknade, utan den gamla julkalendern. Åh, vad det hade varit mysigt. Men Oscar hittar den inte. Sorgligt egentligen. Jag tycker att en påstådd datanörd borde hitta allt, no limits liksom. Men inte då. Suck.
Så ingen Pelle Svanslös till mig.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: linda

åh vilket sammanträffande, igår hade ja sjukt lust med pelle svanslös otecknade! :) haha (=

2009-09-21 @ 17:53:24
URL: http://lindakarlson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0