210

Nej, nu blev jag påmind av Oscar om att det är dags att sova. Himla snällt av honom ändå, annars skulle jag vara vaken hela nätterna. Och varit en häxa dagen därefter.
Fast han har gett mig fasligt lite tid att göra klart allt vid datorn. Tio minuter. Hur hinner man klart nåt på tio minuter? Vid datorn? Man blir väl aldrig klar vid datorn? Finns alltid något nytt att göra.

Helvetesdag imorgon, men vad kan jag göra. (Gah, nu stressar han mig, Oscar alltså!). Det enda jag kan trösta mig med är att Oscar faktiskt måste kliva upp imorgon. Haha... Åh, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Eller kanske inte den enda sanna, men det är roligt i alla fall.

Imorgon blir det middag hos mamma, ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0