214

Jaha, och då sitter man hemma hos mamma. Fast det blev inte någon lång visit, åker hem om 25 minuter ungefär. Hon blev lite sårad över att jag inte åt så mycket av maten, men jag är så galet stressad över skolan att jag inte har nån aptit.
What to do, what to do...

Har tagit med mig lite kläder från mamma som ska flyttas till Oscars lägenhet. En kavaj/jacka, underkläder, stickade tröjor and so on.
Det börjar ju bli höst på riktigt nu. Tusan också.
Jag går ju i ide på vintern, så det börjar väl snart bli dags.

Men nu ska jag undervisa min lillasyster i populärkultur (läs: visa vad som är bra musik) och sedan kolla på The Bold And The Beautiful (Oh yes...). Bättre än så blir inte min tisdagskväll.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0