220

Okej, nu är jag inte lika stressad längre. Eller okej, vem försöker jag lura, jag har hur mycket som helst att göra. Vem tusan bryr sig om Umeå trähusbebyggelse, egentligen?

Läser aftonbladet, och gissa vad? Sarah Michelle Gellar har fått barn! Jag tänkte väl ungefär "men hur gammal är hon, är inte hon typ 20?".

Men ack så fel man kan ha. Lilla Sarah Michelle är ju 32.

Puh. Jag är också aningens deprimerad eftersom jag inte ätit någon frukost. Det hanns som inte med när jag vaknade 08.00 och satt på bussen 08.23. Och det är makaroner med skinksås till lunch. Finns det någon som kan tycka om makaroner med skinksås?!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Man läser att kändisar får barn hela tiden..det är ungefär som att de skulle uppmärksamma att jag gick och köpte en annan mjölksort på Hemköp idag..haha!!

2009-09-23 @ 11:00:16
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Hepa

Nu känner jag mig lite udda och utpekad... jag tycker faktiskt att makaroner och skinksås är helt okej! Jag hade faktiskt kunnat betala för att någon skulle laga det åt mig nu, ligger hemma och är sjuk och har det godaste jag har hemma är havregryn......... ...

2009-09-23 @ 13:02:08
Postat av: knivlisa

Oh my goood. Det är stort!!! THANKS!

2009-09-23 @ 13:06:47
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 13:15:16

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0