222

Hahaha... 222... Några till och sen har vi världens ondaste tal.

Men nu är jag hemma. Får jag vila? Nej icket. Man kommer hem, har blivit lovad en tupplur efter en lång och krävande dag. Är också väldigt nöjd över att det finns godis kvar.
Men, får man sova?! Och äta godis?! Nej, för vi har tvättid. Suck. och Oscar lagar ju mat (Hallå? Sekundärt?) så jag är tvungen att släpa ner tvätten hela vägen, och sedan sortera skiten!
Gah.

Men nu är det gjort i alla fall. Så nu kan jag sitta och skratta åt Oscar som står och slavar vid spisen! Eller rofyllt står och steker pannkakor, vilket man nu föredrar.

Fast det är Top Model Australia på TV, så nu tror jag att jag överger er.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0