226

Åh, vad jag hatar att kliva upp på morgonen! Vilket helvete det är!

Jag läser ju aftonbladet varje morgon för att få inspiration till att ha något att skriva om. Men det är fan inte varje morgon jag hittar något att skriva om. Det är klart att det finns mycket intressanta saker som händer, men inte mycket som jag har lust att skriva om i bloggen. Läsa, visst, skriva, nej.

Uääh... Det finns ingen snabblagad, bra frukost hemma! Inga cornflakes, ingen mjölk, ingen kräm, ingen müsli... Jag blir ledsen! Ska vi ta och kolla vad det är för lunch kanske så ser vi hur länge jag kommer att vara utan mat?

Fiskgratäng. Det här är ju helt magnifikt.

Och jag som inte har några pengar att köpa frukost för, fy tusan. Alla mina pengar är slut. Och jag har ingen mat. Får ta och raida frysen. Eller kanske klä på mig först.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0