231

Det blev middag med pappa och syskonen istället! Det var riktigt trevligt, då jag inte träffar dem så ofta. Nog för att jag inte vill umgås med min familj konstant, men det är kul att träffa dem någon gång emellanåt.

Jag klarade naturkunskapsprovet! Tjoho! Det var enkelt, fick bara IG senast för att jag var så stressad och tänkte på annat. Men nu hade jag i princip alla rätt! Jag visste väl att jag kunde.
Sprang iväg och gjorde trafikantprovet också, och det var faktiskt mycket enklare än vad jag trodde. Jag läser alltså en trafikantkurs på skolan, det är inte körkortsteori jag pratar om.

Ligger och kollar lite sporadiskt på "Christiania, you have my heart" för fjärde gången. För er som är intresserade av den vackraste och underbaraste platsen på jorden så finns filmen här.

Har kollat igenom bloggarna, och känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Att sova middag är sjukt underskattat. Bara jag som är så trött att jag måste sova när jag kommer hem?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0